top of page
intro.png

STUDIO
WATT

Geeft merken 

energie waar 

mensen op aangaan

ZINTUIGEN

Een publiek raken met je merk vraagt inlevingsvermogen.

In de zoektocht naar relevantie zet Studio Watt alle zintuigen in. De vraag is niet wat je doet, maar vooral wat je kunt

betekenen voor mensen.

ear.png

Bij Studio Watt kun je terecht voor alle stappen die je zet om een herkenbaar, memorabel merk te worden. Dat begint met een heldere strategie en krijgt dan vorm in een kernboodschap die resoneert. In de eerste plaats bij het eigen team. En vervolgens bij je doelgroep.

"

Wij van Dopper hebben altijd een super samenwerking met Catrien gehad.

Het is fijn als je met iemand werkt die snel begrijpt wat relevant is.

Merijn Everaarts,

Oprichter Dopper

dopp.png
eye.png

MERK STRATEGIE

Met een heldere merkstrategie laat je zien waar je als merk voor staat. Het geeft je karakter en houvast.

Met de merkstrategie in de basis formuleren we kernboodschappen. Dit zijn de meest sprekende eigenschappen van het merk uitgelicht om consistent in alle communicatie terug te komen.

INTERNE
BRANDING

Als de merkstrategie stevig staat en het anker is uit, wordt het tijd om je mensen aan boord te krijgen. Medewerkers die zich echt verbonden voelen met het merk zijn de beste promotie. De mensen in je eigen team zijn je ambassadeurs. De nummer één geloofwaardige en effectieve bron voor nieuwe business en nieuw talent.

THOUGHT LEADERSHIP

Het merk promoten wordt zoveel interessanter als het niet voelt alsof je aan het verkopen bent, maar echt iets wezenlijks biedt. Jouw visie.

Met een deskundige mening in de kern geven we een steady drumbeat van inhoud vorm die de kernboodschap van het merk verwoordt en het publiek raakt.

Hoe we werken
smile_edited.png

Om energie in mensen aan te wakkeren, zoeken we bij Studio Watt naar relevantie. Welk verschil maakt het merk? En wat betekent dat in het leven van mensen? Het promoten van een merk wordt zoveel makkelijker als je voelt dat het echt wat bijdraagt. Als gecertificeerde B-Leader kan Studio Watt merken helpen om de stap te zetten naar B corp certificering. Using Business as a force for good. 

"

Hun scherpte en directe vragen zorgen ervoor dat je snel tot de kern komt. Team Studio Watt is zeer betrokken. Ik kan iedereen een traject met ze aanraden, je komt er vol energie uit!

Lenny Houwaart,

CMO The Good Roll 

f55041ff-44ba-4c9e-976f-b8cb3ac8a376.png
hand.png
Certified.png
20230117-studiowatt-185.JPG

De beste professionals specialiseren zich vaak gaandeweg om als zelfstandige aan het werk te gaan. Zo ook Catrien de Jong en Elisabeth Verheijen, oprichters van Studio Watt. Het duo heeft veel ervaring in branding en werkte met gerenommeerde bureaus voor A-merken zoals ABN AMRO, NIVEA, Dopper, SIRE en Converse. Het leverde ze veel knowhow op, en een sterk netwerk van freelancers. Bij Studio Watt komen ze samen. ​

CONTACT

Studio Watt

Hannie Dankbaar passage nr. 8

1053 RT, Amsterdam Oud-West

+31 647018546

bottom of page