VOELT GOED
In deze datagedreven maatschappij vertrouwen mensen steeds meer op intuïtie. Communicatie gaat maar een klein beetje om de inhoud, of we verbinden met een merk hangt af van het gevoel dat we erbij krijgen.

Bij Studio Watt kun je terecht voor alle stappen die je zet om een herkenbaar, memorabel merk te worden. Dat begint met heldere communicatie waar mensen wat bij kunnen voelen. Een kernboodschap die resoneert. In de eerste plaats bij het eigen team. En vervolgens bij de doelgroep.
"
Wij van Dopper hebben altijd een super samenwerking met Catrien gehad.
Het is fijn als je met iemand werkt die snel begrijpt wat relevant is.
Merijn Everaarts,
Oprichter Dopper


KERN BOODSCHAP
Merken die communiceren vanuit oprechte overtuiging verkopen meer. Omdat ze geloofwaardig zijn, mensen gaan er intuïtief op aan.
We brengen de meest relevante eigenschappen van het merk aan het licht en verpakken ze in een korte tekst die aan de basis staat van alle merkcommunicatie.
CONTENT CREATIE
Met de kernboodschap in de basis geven we een steady drumbeat van content vorm. Complexe inhoud wordt omgezet in heldere, herkenbare communicatie waarmee mensen kunnen verbinden;
* Jaar, Trend & Impact verslagen
* Aanbestedingen
* Thought leadership content

Om energie in mensen aan te wakkeren, zoeken we bij Studio Watt naar relevantie. Welk verschil maakt het merk? En wat betekent dat in het leven van mensen? Het promoten van een merk wordt zoveel makkelijker als je voelt dat het echt wat bijdraagt. Als gecertificeerde B-Leader kan Studio Watt merken helpen om de stap te zetten naar B corp certificering. Using Business as a force for good.
"
Hun scherpte en directe vragen zorgen ervoor dat je snel tot de kern komt. Team Studio Watt is zeer betrokken. Ik kan iedereen een traject met ze aanraden, je komt er vol energie uit!
Lenny Houwaart,
CMO The Good Roll




De beste professionals specialiseren zich vaak onderweg om als zelfstandige aan de slag te gaan. Zo ook Catrien de Jong en Elisabeth Verheijen, oprichters van Studio Watt. Het duo heeft ruime ervaring in het werken met gerenommeerde bureaus voor A-merken zoals ABN AMRO, NIVEA, Dopper, SIRE en Converse. Het leverde veel knowhow op en een sterk netwerk van freelancers. Bij Studio Watt komen ze samen.